L’AMPA de l’escola Ponent de Granollers es queixa del que considera una dotació insuficient de mestres de reforç.
L’AMPA creu que “el confinament ha agreujat la bretxa educativa a l’alumnat, en què un volum considerable d’infants han estat desconnectats de l’escola durant sis mesos […] i el punt de partida dels alumnes se situa molt lluny de la línia de sortida per aquest nou curs 2020/2021”.

DARRERES NOTÍCIES
Notícies relacionades
Una buena noticia para garantizar el derecho a la educación
Meritxell Torné2020-09-03T16:35:20+02:0011 juny 2020|aFFaC general, Educació pública, NOTÍCIA|
Les AMPA de Girona exigeixen informació sobre el nou curs
Meritxell Torné2020-09-29T10:51:01+02:0010 juny 2020|aFFaC general, Educació pública, NOTÍCIA, TERRITORI|









