L’AMPA de l’escola Ponent de Granollers es queixa del que considera una dotació insuficient de mestres de reforç.
L’AMPA creu que “el confinament ha agreujat la bretxa educativa a l’alumnat, en què un volum considerable d’infants han estat desconnectats de l’escola durant sis mesos […] i el punt de partida dels alumnes se situa molt lluny de la línia de sortida per aquest nou curs 2020/2021”.

DARRERES NOTÍCIES
Notícies relacionades
L’educació en temps de COVID: una bretxa digital que s’eixampla
Meritxell Torné2020-09-29T10:45:45+02:0028 juliol 2020|aFFaC general, Educació pública, NOTÍCIA|









