L’AMPA de l’escola Ponent de Granollers es queixa del que considera una dotació insuficient de mestres de reforç.
L’AMPA creu que “el confinament ha agreujat la bretxa educativa a l’alumnat, en què un volum considerable d’infants han estat desconnectats de l’escola durant sis mesos […] i el punt de partida dels alumnes se situa molt lluny de la línia de sortida per aquest nou curs 2020/2021”.

DARRERES NOTÍCIES
Notícies relacionades
La FaPaC conclou amb èxit la Jornada de Tardor 2019 sobre l’externalització de l’educació
Núria Carbó2019-12-04T11:31:28+01:0025 octubre 2019|aFFaC general, Educació feminista, Educació inclusiva, Educació pública, Educar en la inclusió, Igualtat i no discriminació, INCIDÈNCIA POLÍTICA, NOTÍCIA, Participació, Temps de migdia|
Llei Aragonès o l’arma de destrucció massiva dels serveis públics catalans
Núria Carbó2019-12-04T11:32:05+01:0022 octubre 2019|Educació feminista, Educació inclusiva, Educació pública, Educar en la inclusió, Igualtat i no discriminació, Matricula a la pública, Model de menjador escolar, Participació, Temps de migdia|
La Plataforma Aturem la Llei Aragonès convoca el 17 de novembre la seva manifestació unitària
Núria Carbó2019-12-04T11:32:36+01:0017 octubre 2019|Educació feminista, Educació inclusiva, Educació pública, Educar en la inclusió, Igualtat i no discriminació, Matricula a la pública, Model de menjador escolar, Participació, Temps de migdia|
La FaPaC crea una plataforma per teixir xarxa entre les associacions de famílies
Núria Carbó2019-12-04T11:34:02+01:0026 setembre 2019|Educació feminista, Educació inclusiva, Educació pública, Educar en la inclusió, Igualtat i no discriminació, Matricula a la pública, Model de menjador escolar, Participació, Temps de migdia|









