Las escuelas afrontan las cuarentenas sin ordenadores portátiles “El Govern de la Generalitat ha apostado por la presencialidad, pero no hace nada para que los alumnos sigan la clase si se han de confinar”Veure articleComparteixDARRERES NOTÍCIES Recent Celebració i reconeixement: així han estat els Premis aFFaC 2025 24 febrer 2025 El 7è Curs Anual de l’aFFaC dota la comunitat educativa d’eines per detectar, abordar i prevenir la violència infantil i adolescent 4 febrer 2025 ‘Homes AFA’ guanya el premi europeu EPA Alcuin Award 2024 27 desembre 2024 L’aFFaC celebra la seva 46a Assemblea General Ordinària i aprova una nova Junta Directiva 10 juny 2024 81.801 és el número de desempat per a la Preinscripció Escolar 2024-25 30 abril 2024 CATEGORIESCATEGORIES Selecciona la categoria aFFaC general CAMPANYA #Desconcertades Matricula a la pública Matricula a la pública – Videos Model de menjador escolar Cinegènere HOME Destacat home llistat dreta Destacat home llistat esquerre Destacat home slide INCIDÈNCIA POLÍTICA Educació feminista Educació inclusiva Educació pública Igualtat i no discriminació Participació Temps de migdia Jo també hi vull anar Premis aFFaC PROJECTES Educar en la inclusió TERRITORI TIPUS COMUNICAT IMPACTE NOTÍCIA Notícies relacionades Què s’ha de fer l’endemà del positiu d’un alumne a una classe? Què s’ha de fer l’endemà del positiu d’un alumne a una classe?Meritxell Torné2020-09-29T10:29:39+02:0022 setembre 2020|Educació pública-Igualtat i no discriminació| L’AMPA de l’escola Ponent de Granollers reclama més mestres de reforç L’AMPA de l’escola Ponent de Granollers reclama més mestres de reforçMeritxell Torné2020-09-29T10:31:05+02:0014 setembre 2020|Educació pública-Igualtat i no discriminació| EDUCACIÓ PRESENCIAL EN EL MARC DE LA COVID-19 : RISCOS I BENEFICIS EDUCACIÓ PRESENCIAL EN EL MARC DE LA COVID-19 : RISCOS I BENEFICISMeritxell Torné2020-09-29T10:31:50+02:0010 setembre 2020|Educació pública-Igualtat i no discriminació| “La educación telemática, por muchos dispositivos electrónicos que compremos, no elimina la brecha social” “La educación telemática, por muchos dispositivos electrónicos que compremos, no elimina la brecha social”Meritxell Torné2020-09-29T10:33:21+02:007 setembre 2020|Educació pública-Igualtat i no discriminació| Anterior456SegüentLoad More Posts Meritxell Torné2020-10-26T12:25:52+01:0026 octubre 2020|Educació pública-Igualtat i no discriminació|
Què s’ha de fer l’endemà del positiu d’un alumne a una classe? Què s’ha de fer l’endemà del positiu d’un alumne a una classe?Meritxell Torné2020-09-29T10:29:39+02:0022 setembre 2020|Educació pública-Igualtat i no discriminació|
L’AMPA de l’escola Ponent de Granollers reclama més mestres de reforç L’AMPA de l’escola Ponent de Granollers reclama més mestres de reforçMeritxell Torné2020-09-29T10:31:05+02:0014 setembre 2020|Educació pública-Igualtat i no discriminació|
EDUCACIÓ PRESENCIAL EN EL MARC DE LA COVID-19 : RISCOS I BENEFICIS EDUCACIÓ PRESENCIAL EN EL MARC DE LA COVID-19 : RISCOS I BENEFICISMeritxell Torné2020-09-29T10:31:50+02:0010 setembre 2020|Educació pública-Igualtat i no discriminació|
“La educación telemática, por muchos dispositivos electrónicos que compremos, no elimina la brecha social” “La educación telemática, por muchos dispositivos electrónicos que compremos, no elimina la brecha social”Meritxell Torné2020-09-29T10:33:21+02:007 setembre 2020|Educació pública-Igualtat i no discriminació|