L’AMPA de l’escola Ponent de Granollers es queixa del que considera una dotació insuficient de mestres de reforç.
L’AMPA creu que “el confinament ha agreujat la bretxa educativa a l’alumnat, en què un volum considerable d’infants han estat desconnectats de l’escola durant sis mesos […] i el punt de partida dels alumnes se situa molt lluny de la línia de sortida per aquest nou curs 2020/2021”.

DARRERES NOTÍCIES
Notícies relacionades
Les AFA reclamen una ciutat segura i sense contaminació
Meritxell Torné2020-12-23T09:54:15+01:0023 desembre 2020|Educació pública, Igualtat i no discriminació|









