Actualitat Incidència Política
Què s’ha de fer l’endemà del positiu d’un alumne a una classe?
Han parlat al ‘No ho sé’ del protocol de Salut la metgessa de família i portaveu d’Atenció Primària de Sanitàries en Lluita, Mireia Moret, i la directora de la FAPAC, Lidon Gasull Una setmana després que comencés el
L’AMPA de l’escola Ponent de Granollers reclama més mestres de reforç
L’AMPA de l’escola Ponent de Granollers es queixa del que considera una dotació insuficient de mestres de reforç. L’AMPA creu que “el confinament ha agreujat la bretxa educativa a l’alumnat, en què un volum considerable d’infants han estat
EDUCACIÓ PRESENCIAL EN EL MARC DE LA COVID-19 : RISCOS I BENEFICIS
Les dades econòmiques i les de planificació dificulten la gestió de l’emergència educativa. Ara bé, això no pot ser excusa per justificar les mancances que el sistema educatiu arrossega des de fa anys Falten pocs dies per l’inici
“La educación telemática, por muchos dispositivos electrónicos que compremos, no elimina la brecha social”
La directora de la Fapac, Lidón Gasull, habla sobre las principales preocupaciones de la comunidad educativa. Un tercio del alumnado en Catalunya está en riesgo de exclusión social. Lidon Gasull y Ramon Font temen perder a estos alumnos
La FaPaC defensa una tornada presencial a les aules amb “totes les mesures de seguretat”
La federació reclama que es vetlli pel seguiment presencial a totes les etapes educatives i que es concretin més mesures per secundària La Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnat de Catalunya (FaPaC) segueix defensant una tornada presencial a
Qui es queda amb els infants en quarantena? Les famílies reclamen ajuts davant el curs més incert
Belén Tascón, presidenta de la FAPAC: "La baixa ha de ser intransferible i que s'hagi de compartir entre els dos adults perquè no recaigui en les dones" Des de la Federació d'Associacions de mares i pares d'alumnes de
Famílies d’escoles de Barcelona reclamen a Educació una alternativa al programari de Google
Famílies d’escoles de Barcelona reclamen a Educació una alternativa al programari de Google Les escoles han anat incorporant eines digitals a les aules els darrers anys, cada una al seu ritme. Però el confinament les ha obligat a fer un sprint sense
L’educació en temps de COVID: una bretxa digital que s’eixampla
L'educació en temps de COVID: una bretxa digital que s'eixampla La Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FaPaC) i professionals del sector argumenten que no s’ha pogut fer un seguiment d’aquests repartiments i que molts dispositius