Actualitat Incidència Política
Opinió: Sobre el projecte de pressupost del departament d’Educació 2020
Els nous pressupostos d'educació representen un canvi de rumb de la política educativa o simplement és màrqueting polític? El 31 de gener 2020, el Conseller d'Educació anunciava en la Comissió d'Educació del Parlament que el pressupost 2020 és
Opinió: A la cerca de l’educació feminista
Pot l'educació transformar la societat? A moltes ens agradaria que la resposta fos inequívoca: l'escola pública ha d'educar per la transformació social. Però si mirem al nostre voltant veiem que estem lluny d'aquest objectiu. Som coneixedores que l'escola
La FaPaC presenta al·legacions al Decret d’Admissió i al Decret de Concerts Educatius
La FaPaC presenta al·legacions al Decret d’Admissió i al Decret de Concerts Educatius i exigeix que el Departament garanteixi el dret a l’educació en condicions d’igualtat i no discriminació La Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de
La Plataforma Aturem la Llei Aragonès es consolida en una nova Plataforma en Defensa dels Serveis Públics
La Plataforma Aturem la Llei Aragonès celebra que s’hagi aturat la tramitació de la llei i es consolida en una nova Plataforma en Defensa dels Serveis Públics Des de la Plataforma Aturem la Llei Aragonès celebrem que, un
Ho hem aconseguit, hem aturat la Llei Aragonès!
Ho hem aconseguit, hem aturat la Llei Aragonès! Després de molts mesos de lluita col·lectiva, hem aconseguit aturar la Llei Aragonès, una llei que, com hem estat denunciant els últims mesos, hauria permès que empreses privades gestionessin
El Parlament tomba la llei Aragonès
El Parlament tomba la llei Aragonès L'oposició ha votat unida aquest dilluns contra la llei de contractes de serveis a les persones, més coneguda de la llei Aragonès, a la comissió d'Economia i Hisenda del Parlament, fet que suposa
2n Curs anual de la FaPaC: Innovació Educativa
La Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FaPaC) inaugura el seu 2n Curs Anual, que enguany abordarà la Innovació educativa més enllà de les TIC de la mà de professionals i referents d’arreu del territori espanyol.
Opinió: Insubmissió al pagament de quotes a les escoles públiques
Hauríem de pagar, les famílies, les quotes escolars que ens demanen les escoles de les nostres filles i fills? Aquesta és una de les qüestions que es susciten arran de la publicació recent de l'estudi sobre La contribució