Valoració criança positivaVerónica Robles2026-06-01T09:40:55+02:00 Valoració de la xerrada sobre criança positiva en format online. "*" indicates required fields Nom del centre*Indicar a quin centre educatiu escolaritzes els teus fills i filles.Població on vius:*Indica la població o municipi on viusComarca*Indica la comarca on viusGènereSelecciona una opcióFemeníMasculíNo binariPrefereixo no respondreEdatSelecciona una opcióMenor de 18 anys18-2425-3435-4445-5455-64Més de 65Prefereixo no contestarEts membre de la junta de l'AFA? Si No Selecciona en quina sessió has participat?*- selecciona una opció -8 de juny - Créixer junts en l’adolescència: acompanyar sense perdre’ns15 de juny - Avui puc sortir?17 de juny - Jugar en família: vincles, adolescència i pantalles (10-15)Com et vas assabentar d'aquesta formació?Escull una o més opcions Per l'AFA del meu centre educatiu Per xarxes socials o altres mitjans de comunicació de l'aFFaC Per algun amic/a o conegut/a Altres La sessió t'ha semblat útil?* Molt Bastant Poc Gens La sessió ha estat participativa?* Molt Bastant Poc Gens Valoració general de la persona formadora* M’ha agradat molt M’ha agradat bastant M’ha agradat poc No m'ha agradat gens El/la formador/a ha estat clar/a en la seva exposició?* Molt Bastant Poc Gens El/la formador/a ha aclarit dubtes?* Molt Bastant Poc Gens L'horari de la sessió t'ha semblat adequat?* Molt Bastant Poc Gens La durada de la sessió t'ha semblat adequada?* Molt Bastant Poc Gens Has adquirit nous coneixements o habilitats?* Molt Bastant Poc Gens Recomanaries aquesta formació a altres persones* Molt Bastant Poc Gens Indica la teva satisfacció global en aquesta sessió formativa* 1. Molt satisfet/a 2. Satisfet/a 3. Neutral 4. Insatisfet/a 5. Molt insatisfet/a Vols fer alguna aportació?(comentaris, suggeriments i observacions)Gràcies per les teves respostes! Δ