Existeixen tantes maneres de maternar i paternar com mares i pares hi ha al món. En aquest taller farem un recorregut pels diferents models de criança i ens centrarem en els aspectes pràctics del rol de mares i pares davant les demandes que sorgeixen en les situacions quotidianes.

Reflexionarem i identificarem quines són les tasques de cura i criança que apareixen a les llars amb l’arribada d’un infant: com construïm aquesta criança amb les altres persones adultes amb qui convivim, com la compartim, quin rol hi ocupem o volem ocupar, i com ens fa sentir tot això.

L’objectiu del taller és:

  • Identificar les tasques de cura i criança que apareixen amb l’arribada de l’infant.
  • Reconèixer i compartir les emocions que sorgeixen en un mateix i en les altres persones presents en la criança, aprenent a expressar-les de forma positiva.
  • Fomentar un model de criança responsable i activa.
  • Webinar

📅 Dia: 6 de maig del 2026
⏰ Hora: 17:30 h a 19 h
👥 Destinatàries: Famílies amb fills i filles de 0 a 3 anys
💶 Preu: Gratuït
🚪 Aforament màxim: 100 assistents

A càrrec de DAE (Dones amb Empenta).

Amb el suport del Departament d’Igualtat i Feminisme.