Adolescència, persona, entorn i suports

En aquest taller indagarem en els següents punts:

  • Què és el TEA, com es manifesta i què podem fer per acompanyar de la millor manera possible en aquesta etapa
  • Estratègies a l’aula (com organitzar-se, com gestionar certes conductes, com estructurar hores més lliures – com l’hora del pati)
  • Manifestacions del TEA en l’adolescència i impacte en la salut mental (especial atenció en les noies)
  • Assetjament escolar: sensibilització i prevenció
  • Estratègies fora de l’aula: com poden les famílies dels companys i companyes acompanyar les famílies de l’adolescent amb TEA

D’altra banda, els objectius del taller són:

  • Trencar mites i estereotips sobre l’autisme
  • Parlar de l’autisme des d’un llenguatge respectuós i inclusiu
  • Oferir eines per tal d’entendre millor la condició i poder millorar l’entorn de l’adolescent amb autisme i la seva família
  • Prevenir situacions que poden tenir conseqüències greus en la salut mental de l’adolescent tan en el present com en el futur

Aforament complet. Properament obrirem noves convocatòries.

  • Webinar

📅 Dia: 19 d’octubre
⏰ Hora: 18:30h
👥 Destinatàries: Famílies amb filles i fills a secundària
💶 Preu: gratuït
🚪 Aforament màxim: 100 assistents

A càrrec de Marta Campo, directora tècnica de la Federació Catalana d’Autisme.

Amb el suport del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, amb càrrec a l’assignació del 0,7% de l’IRPF: