Project Description

  • Webinar

Aquesta formació s’imparteix prèvia contractació per part de l’AFA, el centre educatiu, ajuntaments o altres entitats.

📧 Si vols contractar el curs, envia’ns un correu a:
formacio@affac.cat.

Aquesta formació és gratuïta per a AFA federades a l’aFFaC, que es poden inscriure a les convocatòries que obrim periòdicament. Actualment no hi ha convocatòries obertes.

L’aFFaC engega un taller webinar gratuït per a AFA federades sobre com celebrar una Assemblea General telemàticament.

La covid-19 ens ha obligat a separar-nos les unes de les altres i a recórrer a les eines digitals per a seguir endavant amb la nostra tasca com a part de la comunitat educativa. En aquest context, cal saber quines eines tenim al nostre abast per complir amb les nostres obligacions com a AFA, entre les quals hi ha la celebració anual de l’Assemblea General.

En aquest taller aprendrem de manera dinàmica quines eines digitals podem fer servir per celebrar l’Assemblea General de manera telemàtica: què necessitem, com la convoquem, quines recomanacions hem de seguir, com votem…

El taller webinar tindrà una durada d’1,5 hores i hi haurà una assistència màxima permesa de 15 assistents per taller. Si vols participar-hi, cal que et registris mitjançant el formulari que trobaràs a continuació i que escullis a quina sessió vindràs (només pots escollir 1 sessió):