Eleccions a la Junta Directiva de l’aFFaC 2020-23:

Presenta la teva candidatura

43a Assemblea General Ordinària de l’aFFaC

El proper dissabte, 21 de novembre, les prop de 2.358 AFA aplegades a l’aFFaC tenim una cita imprescindible per debatre conjuntament sobre el futur de la federació i les línies d’actuació a seguir en defensa de l’educació pública catalana.

Com cada any, la Junta Directiva rendirà comptes, però enguany es presentarà una modificació d’Estatuts i Reglament de Règim Intern per adaptar-los als nous temps. A més, aquest any hi ha Eleccions de Junta Directiva de l’aFFaC 2020-23, així que les associades també tindran l’ocasió de decidir sobre el seu òrgan de govern.

Per aquesta edició, i degut a la situació d’excepcionalitat provocada per la covid-19, l’aFFaC celebrarà la seva Assemblea Genera Ordinària de forma telemàtica. Les assistents podran seguir el desenvolupament de la jornada mitjançant un enllaç de vídeo, i votaran a través de la nostra plataforma participativa.

DADES DE LA CONVOCATÒRIA

DATA: Dissabte, 21 de novembre de 2020
HORA: 9h
LLOC: Assistència virtual
VOTACIÓ: Telemàtica, mitjançant la plataforma Participa.

Important: L’acte de l’AGO 2020 es farà al Centre Cívic La Farinera del Clot a Barcelona amb una assistència reduïda i limitada als membres de la Junta Directiva, la part de l’equip tècnic necessària per l’organització de l’esdeveniment i, sempre i quan puguem disposar de totes les mesures de seguretat sanitària necessàries i que les restriccions vigents al moment de fer l’AGO ho permetin, també s’hi podran sumar les persones que conformen les candidatures que es presenten a les eleccions. Aquestes circumstàncies s’aniran informant a mesura que s’acosti el dia de l’AGO.

 

Descarrega la documentació
(disponible a partir del 22/10):

  • Convocatòria [PDF]

  • Ordre del dia [PDF]

  • Acta AGO 2019 [PDF]

  • Memòria FaPaC 2019/20 [PDF]

  • Balanç econòmic:

    -Compte d’explotació 2019/20 [PDF]

    -Balanç de situació 2019/20 [PDF]

  • Pressupost 2020/21 [PDF]

  • Estatuts Socials [PDF]

  • Reglament de Règim Intern [PDF]